Korfu(Kerkyra) įspūdžiai ir patarimai keliaujantiems

Jeigu manęs paklaustų kur galima keliauti nebrangiai ir pamatyti gniaužiančių vaizdų? Aš atsakyčiau, keliauk į Korfu(Kerkyra). Nuostabi, žydra Jonijos jūra, kalnai, žaluma, nuostabūs paplūdimiai, daug lankytinų vietų, viskas atrodo lyg egzotinėse šalyse, bet iš tikrųjų tai galima rasti vienoje iš Graikijos salų, Korfu. Apskritai Graikijos salos yra vienos iš labiausiai viliojančių turistus ir geriausių pagal išlaidų ir kitų svarbių keliautojui prioritetų santykį.

Faktai apie Korfu

Korfu sala yra Jonijos jūroje priešais Graikijos, Albanijos krantus, iš dešinės salos pusės diena, nuo kranto aiškiai matosi Graikija, Albanija.
Korfu plotas yra vos 592.9 kvadratiniai kilometrai, todėl aktyviems keliautojams kurie nemėgsta tūnoti vietoje per savaitę laiko bus vieni juokai išnaršyti visas pagrindines šios salos vieteles.
Salos aukščiausia vieta yra Pandokrato kalnas, kurio aukštis yra 906 metrai.
Saloje gyvena kiek daugiau, nei 100 000 žmonių ir šią salą aplanko dar velnias žino kiek kartų daugiau turistų per metus.
Korfų(Kerkyra) salos sostinė ir pati sala yra tokiu pačiu pavadinimu.

Mano rudens atostogų pasirinkimas Korfu

Artėjant rudeniui sužinojau, kad turėsiu atostogas Rugsėjo antroje pusėje(2017m), šiaip ne taip su drauge susiderinome atostogas, kad atostogų dienos sutaptų ir pradėjome planuoti kelionę „kur nors, į kokią nors salą ir kokiai 10 dienų, nes standartinių 7 dienų atostogų gali būti mažoka”. Norėjome kaip visada pamatyti nuostabių vaizdų, parsivežti įspūdžių ir už viską nepermokėti. Mums buvo reikalingi lėktuvo bilietai, viešbutis ar kas nors panašaus, kas turėtų vietą miegojimui, pasigaminimui maisto, plius dar keletas smulkmių, be abejo mums reikėjo automobilio, kad galėtume ištyrinėti salą. Iš Lietuvos neradau nieko įspūdingo. Iš Lenkijos, Varšuvos Modlino oro uosto pavyko rasti skrydį iš Varšuvos, tiesiai į Korfų už nepilnus 30€, pasižiūrėjau YouTube „Kas čia per Korfu”, labai patiko, bet bilietai atgal pakišo koją, nes tiesiog atgal jų nėra, gal tai šio maršruto skrydžių sezono pabaiga, o gal šiaip jie išpirkti. Buvo likęs variantas du kartus persėsti, kad sugrįžti į Lenkija, pasiimti automobilį ir drožti namo į Alytų. spjoviau per petį Korfu, pradėjau ieškoti kitų krypčių lėktuvo bilietų, pavyko rasti 10-15€ pigesnių bilietų pirmyn-atgal su persėdimais į Siciliją ar Sardiniją iš Lietuvos, bet vaizdai Youtube, ne taip traukė skristi atostogauti šiomis kryptimis, kaip traukė pirmoji meilė Korfu. Nusprendžiau primokėti truputį daugiau, važiuoti į Lenkiją ir skristi į Korfu, būti Korfu 10 dienų, tada skristi į Venecijos Trevizo oro uostą, palaukti porą valandų, skristi į Paryžiaus Buvė oro uostą, ten palaukti porą valandų ir pagaliau parskristi į Varšuvos Modlino oro uostą. Skristi atgal buvo varginanti kelionė, nes reikėjo kelis kartus laukti po kelias valandas ir tris kartus skristi po ne pilnas kelias valandas, gerai tas, kad ne per pilną dieną sugebėjome parskristi iš Korfu į Varšuvą, keliavome su kuprinėmis kuriose dar buvo vietos suvenyrams ir jos neviršijo leistinų oro linijų normų, visa kelionė atgal išėjo maždaug 120€, viso 30€+150€ už abu galus, galiu pasakyti daugokai, bet Rugsėjo galas turbūt ne tas laikas, kada gali čiupti pigiausius bilietus iš ankščiau, prieš mėnesį laiko~.
Rezervavau du atskirus viešbučius po 5 dienas, kad neatsibostų viena vieta, pavyktų apkeliauti ir pamatyti daugiau salos. Pirmosioms 5 dienoms rezervavau viešbutį maždaug per vidurį salos esančiame Benitses miestelyje su tikslu išvažinėti pietų pusės salos dalį, o kitoms penkioms dienoms „stvėriau” Acharavi miestelyje esantį viešbutį su tikslu apkeliauti šiaurinę salos dalį. Pirmasis viešbutis Benitses atsiėjo 125€, 5 dienoms, dviems asmenims, kitas Acharavi 99€, 5 dienoms, dviems asmenims. Viso 10 dienų apsistojimas nebrangiuose Korfu viešbučiuose dviems, atsiėjo 224€ arba 112€ asmeniui 10 dienų, buvo virtuvės įrankių, kur šildyti maistą, buvo patogios lovos, švarios patalynės, netoli jūra, nuostabus miesteliai, kur vakarais buvo kur vaikštinėti, žodžiu visa tai ko mums reikėjo, mes tikrai galėjome įsigyti prabangesnius numerius su didesniais televizoriais ar gražiais, prabangiais „liustrais”, bet mes atvažiavome ne žiūrėti į „liustrą”, o pamatyti gamtos grožį, todėl rinkomės biudžetinius, ne pačius pigiausius, bet vienus iš pigesnių viešbučių ir visai nepasigailėjome, apsistoti buvo malonu, patogu ir jauku, o kišenės labai nesuplonėjo, šlamančių liko kitiems gyvenimo tikslams įgyvendinti. Kaip jau apkeliavęs Korfu galėčiau rekomenduoti rinktis viešbučius labiau šiaurinėje salos pusėje, kadangi ten daugiau lankytinų nuostabių vietų, pietinėje Korfų dalyje mažiau nuostabių vaizdų ir lankytinų vietų. Apgyvendinimo įstaigų nuomai Korfu ir ne tik Korfu visada galite pasieiškoti: https://loda.lt/viesbucio-nuoma/.
Automobilį rinkausi per Ryanair automobilių nuomos paieškos sistemą, tuo metu Ryanair siūlė 50% nuolaidą visoms automobilių nuomoms, už 10 dienų automobilio nuoma su draudimu sumokėjau 230€~. Buvo nesklandumų, kada sutartyje buvo nurodyta suma už automobilio nuomos depozitą viena, o reikalavo kitos, 120€ didesnės sumos, papildomai už kurą. Kitą kartą rinksiuosi jau išbandytą, patikimą EconomyCarRentals.com sistemą su kuria buvo ne tik, kad žema auto nuomos depozito rezervacija, taip pat nebuvo jokių papildomų didesnių depozito rezervacijų susitikus su auto nomuotojais kaip Ryanair Car Hire situacijoje.
Taip pat reikėjo atvykus į Varšuvą pasilikti automobilį saugojimo aikštelėje, kainos ten mažiausiai 2 kartus pigesnės, nei Lietuvoje, už 10 dienų saugojimo aikštelės, pervežimus į oro uostą ir iš oro uosto namo, paklojau vos 42PLN, tuo metu ant sienos keisdamas valiutą tiek gavau už lygiai 10€, naudojausi ParkVia.com paieška.

Viso sumokėjau už 10 dienų paslaugų: Bilietai 150€x2 + Viešbučiai 224€ + Auto nuoma 230€ + Auto saugojimas su pervežimais + 10€ = Apie 765€(Preliminari suma) arba 380€ asmeniui 10 dienų skrydžiai, viešbučiai, automobilio nuoma. Žinoma vežėmės pinigų maistui, kurui ir kitoms pramogoms, todėl praleidome dar po kelis šimtus eurų. Nepaisant truputį brangesnių bilietų, nei galima gauti kitu sezono metu kelionė apsimokėjo 100%.

Mano kelionės į Korfu istorija su iliustracijomis

2017 metų Rugsėjo 17 diena, bandau prisiversti save eiti miegoti 20h vakaro, ką tik parvežęs draugę namo po paskutinės darbo dienos prieš atostogas, bet niekaip nesigauna, nes galva pilna stiprių emocijų susiejusių su kelione, taip ir prasivarčiau iki 00:00, tada suskambo žadintuvas, stvėriau jau prieš kelias dienas paruoštą kuprinę, šokau į automobilį, nusistačiau Varšuvos Modlino automobilių saugojimo aikštelės adresą ir pajudėjau pirmyn, iki mano kelionės automobiliu iki automobilių saugojimo aikštelės buvo 350km~. Visą kelią važiavau 70km/h~, buvau dėl stiprių emocijų ir įkyrių minčių apie kelionę neišsimiegojęs, už lango stipriai lijo ir matomumas buvo „ne kažką”, Aš dirbu vairuotoju, man tas nebuvo nauja, bet tai tikrai nebuvo malonumas. Išvažiavau 00:20 Lietuvos laiku iš Alytaus ir pasiekiau Varšuvos Modlin P7 aikštelę apie 4:00 Lenkijos laiku. Kaip vėliau paaiškėjo aš rezervavęs ne P7, o PA7 aikštelę, todėl pavargęs turėjau ieškoti jos, truputį pagrybavau, truputį garsiai ir rusiškai rėkaloti treniravausi, bet kaip buvo numatyta suradau reikiamą PA7 aikštelę apie 4:50, ji buvo ne taip toli nuo pastarosios, tik GPS signalas buvo prastas, tai sukėlė papildomo grybavimo ir streso. Susitikome, parodžiau atspausdintą auto nuomos rezervacijos sutartį, sumokėjau 42PLN, mus paėmė iš aikštelės ir nuvežė į Modlin oro uostą per kelias minutes. Oro uoste buvome apie 5:00, skrydis 6:55. Truputį pralaukėme kol atidarė „Geitą”, praėjome su kuprinėmis pro patikrą ir laukėme „DutyFree” zonoje kada laipins į Lėktuvą, miego trūko todėl buvo sunku knapsoti atsisėdus oro uoste, tačiau viskas buvo kaip numatyta, išskridome ir nusileidome sėkmingai.

Atvykus į Varšuvos Modlin oro uostą pirmasis „nupyškintas” kadras.

Pats Varšuvos Modlin oro uostas yra nedidelis, paprastas ir konkretus, daug eiti nereikia, viskas labai patogu, greita ir tvarkinga.

Atskridus į Korfų oro uosta nufotografavome savo lėktuvą.

Nusileidus lėktuvui į Korfu, išėjome į lauką ir ieškojome GoldCar auto nuomos transporto, kuris turėjo mus nuvežti apie 500m į auto nuomos terminalą kur turėjome susitvarkyti galutinius auto nuomos dokumentus ir pasiimti nuomos automobilį, transportą radome, bet vairuotojo nebuvo, pagalvojau, „velniop” nueinam pėstute, nuėjome ir paaiškėjo, kad reikės ne kaip parodyta skaičiais 1200€ depozito, o tiek pat + 121€ už kurą, turėjau kortelėje tuo metu 1270€ ir grynais ne mažai, bet kas iš tų grynų, jei reikėjo kortelėje turėti tuos 1321€, paskambinau į Lietuvą draugams, jie paskolino pavedimu pinigų ir pagaliau susitvarkėme auto nuomos sutartį, auto nuomos darbuotojas padavė automobilio raktelius ir tarė rodydamas pirštu į automobilį „Here is your Ferrari” (Čia yra tavo Ferrari`s), o tas Ferrari`s buvo Citroen C1, mažas, tačiau Korfu salai manevringas automobilis. Čia tokie siauri keliai, kad didelio važiavimo greičio neišvystysi, ypač jeigu važiuoji miesto kiemuose ar kaimeliuose, vingiuoti keliai iškloti kalnuose, čia ne Lietuva, niekur neprispausi ir nenulėksi, visur 1,2 gal kartais 3 bėgis, 20-50km/h greitis, išimtys tik tarp miestų pagrindiniuose keliuose.

Mūsų Citroen C1 kuris buvo mūsų draugu 10 dienų, benzino valgydavo po 5-6 Litrus 100km, kaip važinėjant po kalnus, buvo super automobilis, ypač įveikiant siaurus kelio ruožus.

Kaip gavome savo automobilį, reikėjo pasiekti pirmąjį viešbutį kuris yra Benitses miestelyje, jis buvo vos už 14km nuo auto nuomos punkto. Nesunkiai radome viešbutį, sumokėjau už viešbutį savininkui, gavau raktus. Vos įžengęs per duris šokau į dušą ir per daug nesidairęs į numerio subtilybes nėriau giliam poilsiui, porą valandų numigau, atsikėliau žvalesnis, tada nusprendėme su drauge nuvykti į LIDL apsipirkti, maisto, gėrimų, vyno kelionės pradžiai „aplaistyti”. Kainos LIDL`e buvo panašios kaip Lietuvoje, tik kaip kas brangiau, mėsa, kepiniai, na apskritai viskas, bet viskas proto ribose brangiau, o alkoholis panašiomis kainomis ar net pigiau. Grįžome namo iš LIDL`o pavalgėme ir nusprendėme pasivaikščioti po Benitses miestelį, iš savo kuprinės viską išmečiau lauk į spintą, įsidėjau iš mūsų viešbučio virtuvėlės kelias stiklines(taurių nebuvo), įsidėjau rastą vyno kamščiatraukį ir truputį spėjusį atšalti vyno butelį į kuprinę, ėjome pasivaikščioti į vakarinį Benitses miestelį, po to prisėdome prie jūros kranto šiek tiek atokiau nuo viso šurmulio, kurio ir taip nėra didelio Benitses miestelyje, atsidarėme vyno ir mėgavomės kojas glamonėjančiomis, šiltomis bangomis ir švelniai šaltu, saldžiu raudonu vynu.

Ši foto daryta nuo Benitses krantinės į salos pusę
Ši foto daryta nuo Benitses krantinės į Graikijos/Albanijos pusę, nuotraukoje už jūros matosi jų krantai, kalnai.

Toliau apie Korfu nuosekliai nepasakosiu, tiesiog turiu ne mažą nuotraukų galeriją ir kelis video. Įkelsiu keletą nuotraukų ir vieną, kitą video, bei papasakosiu truputį apie įdomias, lankytinas Korfu vietas.

Cape Drastis

Į šią vietą atvykti ir nusifotografuoti rekomenduočiau iš kiek toliau, kadangi iš arčiau vaizdo nėra, be to aptverta tvora, reikia bristi per krūmus, tada laukia užrašas „Private territory, please do not enter”(Privati teritorija, prašome neiti), ar kažkas panašaus, tiksliai nepamenu. Spėkit aš šio užrašo paisiau? Spėkit ar priėjus šios tvoros pradžią neprisistatė „kažkoks” senis kur ilgą laiką kažką garsiai Graikiškai rėkė? 😀 Na šiaip iš esmės galiu pasakyti, kad čia nėra nieko labai įdomaus, tiesiog malonu iš toliau nusifotografuoti šį „Cape Drastis” kyšulį, vaizdas šio gamtos kūrinio tikrai neblogas.

Loutses Cave

Vieną gražią atostogų dieną benaršydamas maps.me programėlės žemėlapyje radau kai ką intriguojančio, tai „Loutses Cave”. Tiems kas mėgsta nuotykius, rekomenduočiau aplankyti šį urvą. Malonu įlipti, pasižvalgyti, lengvai ir maloniai pavargti. Rekomenduočiau rimtesnę avalynę, kadangi pėsčiųjų kelio iš trinkelių čia tikrai nerasite.

Porto Timoni

Nežinau apskritai gyvenime ar esu matęs kažką gražiau. Šio paplūdimio vaizdas iš aukštai atrodo nuostabiai. Atrodo, kad lankausi egzotinėje šalyje už tūkstančių kilometrų, tačiau tai yra tik viena iš nuostabių Graikijos salų, tai Korfu, Porto Timoni vaizdai.

Palaiokastritsa

Palaiokastritsa, Grotto Blue Eye, vienos iš nuostabiausių Korfu vietų, čia rasite gražių paplūdimių ir pramogų, žmonių čia būna ne mažai, o norėdami gauti gultą ir ledų porciją, galite ieškoti apie 10€. Man patinka ramybė, todėl čia ilgai neužsibuvau.

Lake Korission

Pietinėje salos dalyje, žemėlapyje akis drasko ežeras „Korission”. Nors atvykus čia nieko įmantraus nerasite, na nebent šalia šio ežero tuštesnį paplūdimį ramiam pasigulėjimui. Iš viso pietinėje salos dalyje veiksmo ir lankytinų vietų yra daug mažiau, nei šiaurinėje dalyje, jei atvyksite į Korfu trumpesniam laikotarpiui, neieškokite įdomybių pietuose. Jeigu planuosite apsistoti pietinėje Korfu Dalyje rekomenduočiau apsistoti „Kavos” miestelyje. Kavos miestelyje yra ne mažai nebrangių kavinukių, skanių „Gyros”. Kavos miestelyje būna ne mažai Lenkų, esu matęs plakatą su organizuojamą diskoteką vien tik Lenkams.

Canal d’Amour

Kanalas ir paplūdimys d’Amour. Gražu apsilankyti, paplūdimys tikrai nuostabus, bet aplink galvą vaikščioja ne vienas žmogus, todėl čia labiau tinka pasivaikščioti.
Cave-Byzantine Fortress of Gardiki

Aplankėme Cave-Byzantine Fortress of Gardiki, truputį pasivaikščiojau pilyje, prie įėjimo buvo kavinukė, suvalgiau ledų, maloniai prasiblaškiau. Kas labiau domisi istoriniais įvykiais ir statiniais – Gardiki Castle [Anglų kalba] WIKI

Graikiškos religijos

Graikai labai religingi, teko lankytis Kretoje, Korfu, šalikelėse sutikau ne vieną maldyklą. Šį kartą lipome į kalną ir radome mini bažnytėlę su keliais dievo paveikslais, sugalvojau, kad reikia nufotografuoti. Čia degė ne viena žvakutė, buvo galima pasiimti naują žvakutę iš krūvos kur jų buvo ne vieną, uždegti ir įsmeigti prie kitų jau degančių. Nežinau kaip Graikai priima turistus į jų tikėjimą, bet tikiuosi neužpyko dėl vienos žvakutės 🙂

Asprokavos monastery

Vieną iš pirmųjų atostogų dienų Korfų, keliavome pietinėje Korfu dalyje kur aplankėme „Asprokavos monastery”, vien einant prie „Asprokavos monastery” sugriuvusios bažnyčios iš aukštai matosi nuostabi žydra jūra, oras gaivus, vaikščiotis malonu.

Agios Gordios ir Shipwreck

Kadangi pradžioje kelionės buvau apsistojąs Benitses miestelyje, ne visai toli nuo šio miestelio, žemėlapyje išvydau „Shipwreck”, kas reiškia sudužusį laivą, pamaniau, kad verta aplankyti ir aplankiau. Kelionės metu buvau sustojąs pafilmuoti, pafotografuoti vieną kitą panoramą, bus tikrai ką prisiminti.

Glyfada paplūdimys

Mano draugės Kristinos „Meno” kūrinys, o gal tai užuomina man, kad ko nors trūksta? Na nežinau ir nespręsiu ne savo problemų 😀
Sąvoka „Vyriška svajonė”. Tai gražus paplūdimys, žydra jūrą, saulutė, šaltas alus, jei tai graikiškas alus, tai tik „Alfa” ir tik šaltas 🙂

Stipriai rekomenduočiau Glyfada paplūdimį, čia tikrai verta pasideginti. Švarus smėlis, žydra jūra, bangos, saulutė nenustoja lepinti. Viena iš geriausiai praleistų dienų Korfu buvo tinginiaujant Glyfada paplūdimyje. Man asmeniškai Glyfada paplūdimys buvo pats geriausias Korfu saloje, gal būt geresnio egzistuojančio neaplankiau, bet šis tikrai labiausiai patiko.

Kopėme į kalną kur įsitaisęs radijo bokštas

Nepasakysiu kaip vadinasi šis kalnas, tik žinau, kad važinėdamas be tikslo po salą, prie progos sumaniau čia užsikarti ir pasižiūrėti į salą nuo kalno viršūnės, galiu pridurti, kad apsimokėjo.

Angelokastro

Angelokastro. Kaip skamba? Tarsi angelas turėtų problemų su priklausomybe dėl moterų įvairovės ir gavęs skaudžią patirtį dėl to. Bet iš tikrųjų tai tik kalno-pilies pavadinimas, realiai galiu pasakyti, jeigu atvykote į Korfu salą ir neužlipote į šį kalną, jūs tikrai nemažai praradote, o jeigu dar tik planuojate aplankyti šią vietą būtinai užlipkite į šį kalną-pilį, tikrai verta. Lipimas į kalną atima kvėpavimą, o vaizdai aplinkui iš aukštai visai atimą galimybę kvėpuoti 🙂

Maisto ir alkoholio kainos Korfu saloje

Gyro, tai asmeniškai labiausiai patikęs Graikų patiekalas, galima sakyti, tai kebabas pitoje. Korfu saloje teko ragauti kokiose 5 skirtingose vietose, skonis skirtingose vietose skiriasi kartu su kainomis, vieno Gyro kaina Korfu saloje 2.2€-2.5€. Graikijoje, Salonikuose tokį galima rasti vos už 1€. Alus Alfa, Amstel šviesus, parduotuvėse apie 1€ už butelį. Kavinėje 2€-3€, vieną kartą kavinėje užsisakius alaus, ištraukė iš šaldymo kameros bokalą ir į jį supylė šalto amstelio, buvo karšta ir labai norėjau atsigaivinti, vienu metu maniau teks ejakuliuoti iš malonumo. Nebijokit restoranuose, kavinėse pirkti patiekalų po 7€,10€ ar daugiau eurų ir būkit tikrai alkani nes porcijos tikrai už kainą atitinkamos ir sočios, tai mano patirtis Korfu saloje.
Metaxa, Graikiškas brendis ir jei jis pagamintas gimtoje šalyje, šaltas kartu su šalta kola, tai nuostabus gėrimas.
Vyno pasirinkimas ne kuklus, kainos ne didelės, galbūt truputį pigiau, nei gimtoje Lietuvoje.
Galima rasti vyno, net 5L talpose. „Super Alchašo” pasirinkimas 😀
Jacobs su riešutais, tokios Lietuvoje nemačiau pirkti.
Tradicinis Graikų likeris, saldus kaip velnias, tokį tik ragauti, bet geriau tokio nedauginti.
Tradicinis Graikų likerinis gėrimas su spanguolėmis, paragauti truputį neblogai, tik dauginti tokio nerekomenduočiau. Labai saldus.

Mano nesėkminga patirtis su auto nuoma

Gale kelionės susirinkome su drauge visus daiktus, susipakavome ir išvažiavome iš Acharavi miestelio į Korfu sostinę „Korfu”. Dar reikėjo priduoti nuomos automobilį su pilnu baku kuro. Per daug galvos nesukau, nes degalinių Korfu pilna ant kiekvieno kampo, tačiau atvykus į sostinę naktį paaiškėjo, kad dirba naktį tik viena automatinio aptarnavimo degalinė „Shell”. Nuvykus į Shell degalinę manęs laukė siurprizas.

Neturėjau kur dėtis, teko palikti automobilį prie nuomos punkto su pusę kuro bako, nors automobilių nuomos punktas išduoda automobilį su pilnu kuro baku ir reikia grąžinti su pilnu kuro baku. Parašiau ir palikau žinutę automobilių nuomos darbuotojui apie susiklosčiusią situaciją. Po kelių dienų gavau 50€ baudą + 45€ už kurą nuskaitė, viso 95€ nuskaitė iš kortelės. Yra kaip yra, nepergyvenu dėl prarastų pinigų, džiaugiuosi, kad už tuos pinigus nusipirkau pamoką 🙂

Planuokite kelionę patys

Jau nuo 2018 metų Ryanair siūlo tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Korfu salą.
VNO-CFU-VNO
Kaip visada galima tikėtis daug pigesnių bilietų skrendant iš Varšuvos Modlino oro uosto.
WMI-CFU-WMI

Viešbutį galima patogiai ir nebrangiai užsisakyti per Booking.com sistemą.

Automobilį galima nebrangiai išsinuomoti EconomyCarRentals.com ar per kurią nors kitą panašią sistemą.

Korfu aplankyti tikrai verta ir nebrangu. Radus gerą bilietų kainą, viešbučiai ir auto nuoma nepasirodys per brangiai, na žinoma turistų pikas gali šią nuomonę pakeisti. Rekomenduoju keliauti pavasarį ar rudenį, vasarą šią salą užpuola patys Graikai. Pats buvau Rugsėjo gale, žmonių buvo, bet ne per daug, buvo ramybės, vanduo buvo „arbatėlė”.

Naudokite Maps.ME telefone, tai nemokama navigacijos programa kuri nesiurbia megabaitų ir veikia be interneto, jai reikia tik įjungto GPS modulio, jos tikslumas prilygsta Google Maps.

Jeigu keliaujate patys, jūs visada sutaupysite, maisto rasite parduotuvėse, yra Lidl kuriame kainos panašios kaip Lietuvoje, yra Markato, Diellas ir dar daug panašių super prekybos centrų. Jeigu keliaujate laikykitės nuomonės, kad atvykote pažinti salą, o ne privalgyti, parsivežti įspūdžių, o ne pilvą.

Ačiū, kad skaitote mano straipsnius 🙂